Maar moet door buitenkant maar binnen draagt de merkvisie is niet zit in de bureauontwerpen komt,
1 ReplyJump to last post
het beeld van de ondernemingsvisie vestigt het unieke merkbeeld. Het beeld van de ondernemingsvisie vestigt het unieke merkbeeld. Daarom om deze reden, dragen wij aan het paardbeeld van moncler outlet zweetsneeuw, wij aan het paardbeeld van de zweetsneeuw, de localisatie etc. het volledige ontwerp en geven zijn connotatie. De localisatie draagt etc. het volledige ontwerp en geeft zijn connotatie. 1. de merklocalisatie (1) de merknaam het ?paard van de zweetsneeuw“ het paard“ leesbare gemakkelijk van de zweetsneeuw te registreren, leesbare gemakkelijke Verslagen, en gemakkelijk om naam te verspreiden, en gemakkelijk om de naam te verspreiden, bracht de onderneming over want de mens om ?op het gevoel“ als opdrachtondernemingsgeest, voor de mens door het vertrouwenssymbool neemt te worden, zeer had de merkaffiniteit; Het gevoel“ voor de
opdrachtondernemingsgeest, voor de mens door het vertrouwenssymbool, heeft zeer de merkaffiniteit; Het succes“ ?het paard van de zweetsneeuw“ ook de mens heeft ?is het succes de“ vereniging; HANXUEMA“ kan ook met de manier, kan het paard“ ?HANXUEMA“ van de zweetsneeuw ook met modieus, moncler outlet store
, de persoonlijke status, het artistieke contacteren, heeft elasticiteit die de ontwikkeling uitbreidt, eenvoudige leesbaar, upscale, persoonlijke status, artistieke relatie, heeft elasticiteit die de ontwikkeling uitbreidt, eenvoudige leesbaar, heeft de stijl van de merkatmosfeer. Is gek de stijl. (2) de het merkvisie van de merkvisie is niet zit in de bureauontwerpen
, maar moet door buitenkant maar binnen draagt de merkvisie is niet zit in de bureauontwerpen komt, verwachtte het beeld van de consument dat tests en onderzoekt, levendige strength' s de overeenstemming eerste moet competitor' bestuderen; s levendig beeld van de consument om te verwachten moncler online store onderzoekt de tests en, sterkte en doel consumer' s beeldverwachting. Maar is niet het zuivere Artistieke ontwerpen, momenteel in beroepsvisie en doel consumer' s beeldverwachting. Maar is niet het zuivere artistieke ontwerpen, gedachte dat het beeld over het algemeen slecht is,
alle soorten, heeft niet het unieke krachtige visuele effect.Denkt de vorm over het algemeen waarschijnlijk slecht, alle soorten is, niet het unieke krachtige visuele effect heeft. Wat het paard van de zweetsneeuw gebruikt wat de mandarijn is (het het paardgebruik van de zweetsneeuw is de (gele) mandarijn de kleur, het kan de mens door het moderne edele gevoel geven, kan het voor de mens door het moderne moncler coat women gevoel, kan de persoonsoogappel grijpen, bereikt oorzaken consumer' s aandacht en de vereniging, de aandacht; Mag de persoonsoogappel grijpen, bereikt oorzaken consumer' s aandacht en de vereniging, de aandacht;